♥UKHUWAH♥

September 7, 2009

Tagged dr Muslimah Syiqin sekali lagi :)

1. Apa perasaan anda sekarang?
:/

2. Saya nak makan?
masakan mak

3. Impian saya?
inginkan kejayaan dunia akhirat[insya-Allah,amin]

4. Haiwan yang saya tak suka?
lipas

5. Saya harapkan?
semoga abh cpt sembuh,dan keadaan bersama keluarga kembali seperti biasa

6. Jika boleh putarkan masa?
ketika abah sihat

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
menjadi pendakwah bebas[insya-Allah,Amin]

8. Handphone saya adalah sebuah?
handphne la..nokia apa ntah..:)

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
jujur pernah[biarlah rahsia]:)

10.Saya suka pada?
kebersihan

11. Kawan2 saya?
semua baik2 n sporting

12. Pernah dikhianati?
pernah :(

13.apakah yang awkk hendak lakukan terhadap dia?
doakn semoga beliau berubah~

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
followers sila jawab
:))

another tag dr Muslimah Syiqin juge
:))

1. Nama-nama timangan anda
alin,az,baby,cik cahaya kasih ilahi,

2. Anda seorang yang??
:)

3. Insan teristimewa
keluarga,kwn2

4. Lagu kesukaan anda lagu?
wat masa sekarang suka lagu
-ketulusan hati marshanda
-nur kasih yasin
-kau hadir dehearty
-taubat seorang hamba irsyadee & hafiz hamidun
-untukmu teman brothers

5. Makanan kesukaan anda
semua suke
:))

6. Sikap yang buatkan anda stresss
orang mencarut

7. Warna kesukaan??
pink,putih,hitam,hijau,biru

10. Tag 6 rakan anda
followers sila jawab

tag juge dr Muslimah Syiqin

No comments: