♥UKHUWAH♥

September 7, 2009

Anugerah Dari Muslimah Syiqin


salam..syukran sara bagi award..


Pertama, kena letak 5 fakta menarik tentang pemberi award.
1. nama dia syiqin
2.
SPM 2009 candidate & amek 9 subjek
3. tinggal di bandar baru bangi
4.
blog die sangat cantik dan banyak isi2 menarik
5.
knl kt ms
dan beliau yang tolong edit n ajar edit blog

Next, kena nyatakan 10 fakta diri sendiri
1.
seorang hamba Allah yang sering alpa
2. umur saya 18 tahun

3.
saya bersekolah di sepang
4.
STPM 2010 candidate & amek 4 subjek
5. saya tinggal di selangor

6 .baru balik dari kampung[dah lama tak balik]rindu semua

7. saya lahir pada bulan disember

8. saya minat sangat nasyid

9.
saya juga suka makan
10.saya cinta Islam


Beri award ini kepada 10 orang dan describe mereka:
1. nur malasari-adik tersayang

2. fatin athirah-sangat comel,manja,sayang dia!

3. muslimah syiqin-baik hati

4. qalam_jihad-mengajar bahasa arab dan bijak

5. harishah halim-tabah hadapi dugaanNYA
6. peah-suka chat dengan beliau
7. rizha-suka menolong & cantik
8. nadia-best
9. kakk ummu hani-ayu dan cekal
10. kak ilah-suka baca luahan hati dia

alhamdulillah..

No comments: